Twoja reklama na dziś

Należy rozwiać wątpliwości

Spam, czyli niechciany typ reklamy, zrodził się już w latach 80 ubiegłego wieku. Na starcie te wiadomości nie miały charakteru głównie reklamowego, bardziej miały na celu rozprowadzenie informacji na grubszą skalę. Później pojawiły się niestety wyspecjalizowane firmy zajmujące się wysyłaniem tych typów marketingowych. Metody spamerskie rozwinęły się do tego stopnia, że później prawo danych państw zaczęło wprowadzać regulacje dotyczące omawianych wiadomości. Nie oznaczało to niestety jednak, że spam przestał być rozsyłany. Wręcz przeciwnie, ten gatunek niechcianej reklamy ciągle się rozprzestrzenia i nic nie wskazuje na to, aby miało się to skończyć.
Reklama internetowa to nic nowego. Można ją spotkać od samego początku, zupełnie jak we wszystkich innych obszarach a także obszarach. Zostaje ona nierozerwalną składową każdego medium, dodaje mu wiatru w żagle i sprawia, że poprzez pozyskane środki ma ono możliwość się kształtować. Czy to właściwe czy może nie – nie chcemy rozmyślać. Wątpliwości jednak będziemy dopatrywać się w reklamie od strony jej kategoryzacji. Patrząc na sieć globalną, oprócz reklam różnego rodzaju – wielkości oraz przyporządkowywania jej pod kątem danego rodzaju pliku, występuje szczególny typ reklamy, będący znienawidzony przez każdego – mamy na myśli spam.

Comments are closed.