Twoja reklama na dziś

Reklama internetowa

Spam, czyli niechciany gatunek reklamy, zrodził się już w latach 80 minionego wieku. Z starcie te wiadomości nie miały charakteru głównie reklamowego, bardziej miały na celu rozpowszechnienie informacji na większą skalę. Później powstały niestety wyspecjalizowane firmy trudniące się w rozsyłaniu tych form marketingowych. Metody spamerskie rozwinęły się na tyle, że później prawo danych państw postawiło na regulacje dotyczące omawianych wiadomości. Nie oznacza to niestety jednak, że spam zaprzestał być rozsyłany. Wręcz przeciwnie, ten rodzaj niepożądanej reklamy nieustannie się rozprzestrzenia a nic nie wskazuje na to, aby dobiegło to do końca. Reklama internetowa to nic świeżego. Funkcjonuje od samego rozpoczęcia, dokładnie jak we wszystkich innych kategoriach a także obszarach. Zostaje ona nierozerwalną częścią każdego medium, dodaje mu wiatru w żagle i sprawia, że dzięki zastrzykom gotówki jest ono w stanie się polepszać. Czy to zasadne czy może nie – nie chcemy się zastanawiać. Problemu jednak będziemy szukać w reklamie od strony jej przyporządkowania. Obserwując sieć globalną, pomijając reklamy różnego typu – wielkości oraz przyporządkowywania jej pod kierunkiem danego rodzaju pliku, istnieje szczególny typ reklamy, będący znienawidzony przez każdego – chodzi nam o spam.

Comments are closed.